Goktugmom_ Bunlardan istemiştim Evim çarşıya az uzak yolu filan yokuşlu eşime nöbet çıkışı alması için resimlerini attım degil almak ugramamış bile tartışsam kim suclu ki
Deletedmom299 Goktugmom_ bende bugün gittim sabahtan. Havlu haric hepsi vardi keşke tanışıyor olsaydik alirdim getirirdim vallahi😔 bende aldim birkaç parca
mamAras Tartışma çünkü çok kalabalık oluyor ve virüs zamanı bişey olsa nedeni olacaksınız, zaten eşiniz gidene kadar bitmiştir ayrıca erkeklere bu alışveriş olayı aşırı anlamsız geliyor😂
SeverusSnape Goktugmom_ bizim caddedeki şubeyi de sırtlayıp almışlar o kargaşada. şu bim aktüel ürün olarak getirmese kimse bebesine battaniye, önlük alamayacak heralde. millet kamp kuruyor kapıda. ihtiyacı olan da olmayan da harbe gider gibi saldırıyor.
Gzdzeynep Goktugmom_ şok a ara ara bakın oraya da nuk marka biberon ve emzik geliyor ve daha güzel. Bu arada perşembe günü de a101 e besek ürünleri geliyor alamadıklarınıza ordan bakın.
Deletedmom99 Ben top havuzu ve araba alacaktım normalde bim in kataloğunu gördüm baya uygundu 120 lira olan araba 40 liraydı ilk gittiğim bimde de vardı aldım böyle şeyler diğer marketlere de geliyor 1 hafta arayla takip edin
Derenmmm Giraysmom20 mama önlüğünü geçen sene almıştım, ne leke varsa üzerinde kaldı… yıkamama rağmen geçmedi haklısınız. Hiç olmadı kızım kafasına kaldırıp çıkartmaya çalışıyor yemek yemiyor😐
Giraysmom20 Derenmmm boynuna takıyorum çektiği gibi çıkarıyor yanısıra mama önlüğü mama ortalığı batırmasın diye hazneli ancak o hazne hiç açık değil ki mamalar olduğu gibi üstüne altı hep