Anneler merhaba 3 ay 5 günlük bir bebeğim var doğumdan 1 ay sonra anne sütü artı mama besleniyordu yaklaşık 1 aydırda sadece mama ile besleniyor. Ama ben bu bi kaç gündür hiç Bir şekilde yediremiyorum açlıktan sürekli huysuz. 2 haftadır aynı kiloya sabitlendi 1 gr bile almıyor doğum kilosu 3365 suan 6.65 doktorda günde 20 gr yerine 11 gr alıyor düşük dedi suan onu bile almıyor ne yapıcagımı bilimiyorum bilen varsa yardımcı olsun lütfen çok stresteyim