Melekroni bunun bi çok sebebi olabilir üşütmüş olabilir, mama değişikliği olabilir, mamaya çok fazla yüklenilmiş olabilir, mama ve meme yiyen bebeklerdede yeşil kaka görülür, anne sütü alıyorsa sadece annenin ön sütünü almış geri kalan yağlı olan sütü almamış olabilir 🤗 ama korkulacak bişey olduğunu sanmıyorum benim bebeğimde zaman zaman yeşil bazen sarı yapardı bazen yeşil sarı karışık yapar