Durum_m ben udi hindi yağı aldım. Faydasını gören çok olmuş. benim kızım üst üste enfeksiyon geçirdi önce idrar yolu oldu aşıyla birlikte orta kulak enfeksiyonu geçirdi peşinden grip üst üste antibiyotik kullandı hiç istemediğim halde, ateş inatçı olduğundan dolayı… Aralıklarla 14 günlük periyotlar halinde 3 kür yapacağız bu yağı. Doktorumuz da onayladı. Hem varsa vücuttaki enfeksiyonu atıyor hem bağışıklığı destekliyor ve birçok şeye daha iyi geliyor tecrübe edinenlerle konuştuğumda hastalık durumunda ateş düşürmede işe yarıyor ve antibiyotik gibi etki ediyormuş. En azından yan etkisi yok. İlk 14 günü bitecek inşallah sonra devam edeceğiz içmeye. Kuzum 15 aylık oldu birkaç ay sonrada doktorumuz içeriği temiz bir balık yağı tavsiye etti onu kullanırız. Şifa Allah’tan.. kızım hala bol bol anne sütü alıyor iştahı çok güzel et yumurta tavuk yoğurt süt meyve kuruyemiş hepsini sever ve yer yine de hasta olur dikkat etmemize rağmen ben böyle desteklemeye başladım bağışıklığı inşallah işe yarar 🌸