Kızlar öncelikle merhaba. Hayırlı cumalarınız olsun.
Kızım şu son 1 haftadır her sese korkup ağlamaya titremeye başlıyor. Nefesi hızlı hızlı alıp veriyor. Evde ne elektrik süpürgesi mikser kattle bile açmaya korkar oldum ağlayacak diye. Annem tutturdu okutalım korkuluğunu çıkartalım diyor. Bende her gece okuyorum aslında dualarımızı ama olmuyor. Kendi ayağı yatağına sürtünce çıkan sese bile korlup titriyor. 10 15 saniye kucağıma alıp sarılıyorum, konuşuyorum, elini yüzünü yıkıyoruz tekrardan okuyorum. Doktora götürmeli miyiz.doktor ne yapar onu da bilmiyorum. Evladımı öyle görünce çok üzülüyorum. Bilen yada yaşayan var mı? Okutalım mı kızımı yoksa ne yapmalıyız. 😔