dygcm BİM’den değil amA A101 den kaydırak almıştım plastiği çok ince küçücük bastık yanlışlıkla kırıldı nasıl yapıştırcaz bilemiyoruz😂 bi de parktaki kadar heves etmiyorlar malesef ilk günler oynadı yüzüne bakmıuor belki havuzla top koysam oynardı bilmiyorum bu arada aldığımız daha bir iki ay oldu anca