Hanımlar bebeğim 2 gündür her emmeden mamadan bikaç dakika sonra kusuyor bazen hepsini bazen azıcığını sizce kusunca tekrar beslemem gerekirmi yani kustuğu için o besinin tokluk hissi geçiyormu vücudundan yoksa doymuş saymalı mıyım çok arada kalıyorum