duygu00 dil bağı vardı doğumdan çıkar çıkmaz söylediler zaten var diye ama çok dilin ucunda değil emmeye engel olmaz dediler. Dikkatli bakınca fark ediliyor dilini dışarıya çıkartamıyor . Emmesine engel olmadığı için sünnetle birlikte yaptırın dediler. Tabiki bizimki zoru başarıp kendi dil bağını koparttı. Nasıl becerdiği hakkında hiç bir bilgim yok. bir gün biberonla mama yedirirken ağzından kan geldiğini fark ettim çok korktum dil bağı kopmuş meğerse .