FHKK Kızlar oğlum çoktandır anne derdi bana ama 1 haftadır anne demiyor 😂 Aba, baba diye sesleniyor. Ben ona efendim annem falan diyorum ısrarla ama yok aba abaa diyor ablası da yok etrafta abla diyecek kimsede 😂
[silindi] FHKK zaman zaman unutup tekrar söylüyorlar ya tezeee diyordu şimdi asla söylemiyor mesela 😂
nurhayatervaras FHKK bizim ki öyle ya bir ara diyordu şimdi yok. Sürekli anne nerede , anne mama yapıyor vs diye konuşuyorum yok. Kafaya taktım. Ara ara baba, dede, gel vs diyor ama 🙄