Arkadaşlar bebeğim 35 günlük 4500 kilo sleepy kullanıyorum 2 numaraya geçtim ama buna geçtiğimden bu yana ya sızdırıyor yada bez bildiğiniz tek tarafa doğru şişip toplanıyor büyükte gelmiyor bez mi doluyor diye bakıyorum ama neredeyse 1 kere çiş yapmıştır onda bile böyle oluyor önerebileceğiniz bez var mı