Merhaba kızlar
bebeğim 2 bucuk aylık tam. 3-4 gündür karnında sesler geliyor ama gürültü gibi değil. Sanki midesi su dolu bağırsaklara boşalıyor gibi hemde baya sesli sanki büyük insan. O oluncada gözlerini açıypr hemen sesten sanki. Aile hekiminde doktorumu pek sevemedö ebede hep yanlış bilgi verdi bize sarılık değil ded sarılıkmuş yoğun bakımda yattı. O yüzden onlara güvenmiyorum gitmiyorum. Hastanede de cok vaka var. Belki bir bilen başına gelen vardır diye sormak istedim. Çok gazlı değil ama inanılmaz osuran bir bebek yani gazı olunca cıkarıyor. Nedir bu bağırsak hareketlerinin sebebi acaba