Sinem-aras1914 her çocugun gelişimi farklıdır. Kimisi direk yürüyor , kimisi dönmüyor bile … Bı sürü çeşidi var ama yurutece koyma derim çünkü kasları gelişmesi lazım, birde omur iliği için çok zararlı, fizyoterapist çok tanıdığım var hepsine sordum hepside kullanma dediler. Çok zorda kalırsan bı 10 dakika kalır ama sürekli kullanma onun gelişmesine engel oluyor