Mommyy70 bn ilk başka bi doktora gitmiştim orda kakadan tahlil yapıp süt alerjisini buldular ama biraz ilgisiz olduğu içi doktorumu değiştirdim şimdi özel marash life hastanesinde abdulkadir göğremiş e gidiyorum çok ilgili memnunumda herşeyi güzel bi şekilde anlatıyor tavsiye ederim numarasını biz istemeden verdi herhangi bi sıkıntıda arayabilirsiniz diye diğer doktor onu bile vermemişti