Sndzkbr sen kimseye kulak asma ara sağlık Bakanlığı’nı soruştur eğer emzirmekten gerekiyorsa bir süre mama ver bebeğine. Biliyorum çok zor bir durum ama sen olmazsan bebeğin ne yapar onu düşün. Bir tanıdığım bebeğini memeden kesmemek için içmedi kafasına göre ilaçları durumu daha kötüye gitti. İnan gerek girmeseler vermiyorlar o ilaçları. Ben sadece bir jelatin ilaç kullandım emzirdim. Korkma iyi yada kötü bir şekilde geçip bitiyor moralini hep yüksek tut. Rabbim yardımcın olsun şifa versin inşallah 🙏