Berydnz Ben kızımın mamasını bebelac gold alıyorum ama daha önce aptamil almştm kutusundaydı şimdi bebelac poşet te böle zor oluyor bana vakumlu cam kapaklı bir kavanoza koysam sorun olurmu ya yardımcı olursanız sevinirim
mozaik Berydnz ben buzdolabı poşeti kapatıcısı ile kapatiyorum sorun yaşamadım . Kavanoza da koyabilirsiniz tabi .