Merve08 Oğlum çok istekli biz biletler yerken kaşığı takip ediyor çırpınıyor resmen ver der gibi az az tattırsam mı diyorum ne verebilirim sebze olarak
Azizeguney Merve08 Canım kaşığınızı takip etmesi sizin yediklerinizi istemesi gayet normal bir durum doktorunuzdan onay almadıkça yedirmeyin. ve 4 aylık daha çok küçük çok zararlı olabilir.
Bekra Anne sütü almadığı için benim doktorm 4 aylık başla yavaş yavaş dedi tattır bence sende birşey olmaz
Merve08 Bekra ne verdiniz mesela dün eşim brokoli bal kabağı vs almış ama verilir mi bilmiyorum diyorum haşlayıp tattrıayom sonra çorba falan yapayım
Kaan12 Bekra ben de yavaş yavaş tatsin istiyorum 6 aydan sonra yiyebileceği herşeyi niye 4 4.5 ayda yemeye başlamıyor ki zararı mı var yoksa ilk 6 ay süte adapte olsun diye mi benim bebeğim de anne sütü artı mama alıyor günde bı çay kaşığı da su veriyorum eskiler vermiş ne bileyim çok zararı olduğunu düşünmüyorum ben açıkçası (şuan vermedim ek gıda hiç araştırmadım da ama aklımda geçiyor hemen duyar kasıp tartışmaya girmesin kimse lütfen)
Ardenali Merve08 2 aydir sadece 300 gram aldi ve doktorunuz mama baslamayi onermedi mi bu aylarda her ay 700 gram almasi gerekiyor..
Ballikaymakli Merve08 canım bizde anne sütü yok biz bile başlamadık.5 aya giriyoruz. Kilo almıyosa mama takviyesi yapabilirsin
Merve08 Ballikaymakli Mama da veriyorum ona rağmen almıyor maalesef bişey alerjisi var ama anlayamadık süt diyeti falan da yaptım
Elifaydn Bizim de gelişimimiz çok yavaş daha doğrusu boy ve kafası büyüyor kilo alımı çok düşük 3 ay 23 günlüğüz 5900 Anca oldu kilosu , ama kızım alerjik bir bebek o yüzden kilo alımı yavaş raporlu mama kullanıyoruz sadece o yüzden 4. Ayda ek gıdaya geçeceğiz. Doktorum bana meyve püreleri ile başlamamı söyledi tekrar yanına gidince daha detaylı bilgi alacağım
Bebibebi Elifaydn merhaba alerjiniz nedir ve mamaya başlama kararını nasış aldımız bnm kızımda alerjik 4 kilo doğdu şuan 5950 4 aylığız kilo almıyor çok yavaş alıyor ama doktorumuz hala mamaya başlamadı
Mrvlshn55_ Merve08 hayır hiçbi şey verme 5 ay bile erkenken ne 4 ayı onların sindirim sistemleri henüz o kadar gelişmiş değil hazmedemez mafolur yavrucak
Burcem Merve08 benim kızımda öyle atlıyor hemen 4 aylık ama sordum doktora tadımlara başlayım mı diye şimdi alerji yapar 6. Ayda başla dedi anne sütü alıyor kilosuda iyi
sayrannannesi Merve08 burda geneli boşver başlama diyecek canim bazı doktor 6. Ayı bekleyin desede bazı doktorlarda öncesinde başlayın yutma refleksi iyice gelişsin derler. Önceden 6. Ay mi vardı abime daha 1 aylıkken yedirmişler boyu 185 bana 3 ayında birşeyler tatturmislar boyum 175 sana kaşık kaşık yedir demiyoruz zaten en azından hevesi kırılmasın yoğurt varsa ev yapımı kaşığının ucuyla tattır vs
Merve08 sayrannannesi sebzeyle başla diyorlar ama bilemedim zaten dediğiniz gibi kaşık kaşık vermicem tatlarına baksın
Ardenali sayrannannesi bunuda boya bağlamanız yani o zaman doğar dogmaz yedirsek 2 metreyi gececekler bebeler desene😄