sedaykn çorbaları zaten koyu yaparım sulu olunca yedirmesi zor oluyor çorba sevmemesinin sebebi 7,5 ay gazlıydı ve yaşına kadar ara ara devam etti gazı bu yüzden çok seçerek besledim Gazı olmasın diye çorbalara yüklendim bıktı diğer fikirler için teşekkür ederim