Merhaba anneler ,
57 günlük bir bebeğim var . 2 gün öncesine kadar göğüslerim tas gibi olur , her emzirmeden önce bir kısmını 50-60 cc gibi sağıp , kızımı öyle memeye alırdım. Kızım tek göğüsten yeteri kadar beslenir , emmediği göğsümden 130-150 cc civarında ayrıca sağıp buzluğa atardım. Göğsüme 2 saatte 1 bir sızıyla beraber süt inerdi . Ancak eşimle boşanma sürecine girdim ve göğüslerim 2 gündür dolmuyor . Sağdığımda sadece 30-40 cc geliyor . Kızımda herhangi bir açlık belirtisi henüz yok . Ağlama vs gibi . Ama anladığım kadarıyla süt kesilmeye başlıyor. 2 ay sonra işe dönücem. Bu durum beni hayliyle üzüyor. Spectra hastane tipi pompa kullanıyorum. Benzer durumu yasayan oldu mu ? Göğüslerin terbiye olması durumu ne zamanlarda olur ? Eğer durum böyleyse , artık sağıp ona yetecek kadar cıkaramayacak mıyım ? Ya da gerçekten sütüm mü azalıyordur ? Bu durum telafi edilebilir mi ? Dün geceden beri aşırı derecede moralim bozuk . Bu durumu yasayan oldu mu ?