Annebalisi leke olunca sıkıp kirli sepetine atıp sonra çamaşırları birikince mi yıkıyorsunuz. Benim ikizlerim var da lekeyi ovalamaya fırsat vermiyorlar. O yüzden sordum. Eğer lekeye sıkıp bekleyince ben de yapayım. Yoksa bütün kıyafetlerimiz de yemek lekeleri var ne denediysem çıkaramadım.