Bebeğimi yaklaşık 10gündür pış pışla uyutuyorum ama süresini biliyo gibi 30dk sonra geri uyanıyor onu uykuya dönüdürmek yarım saati buluyo ki o da dönerse,önce sallayarak uyuyodu daha doğrusu uyumuyodu 😞şimdi ise sallanmıyo ama yine hemen uyanıyo ,zamanla uzayacak mı acaba ben mi acele ediyorum fikri olan varsa yardımcı olabilir mi