Yasenin canım, bebeğim 15 günlükken her gün bir çay kaşığı zeytinyağı vermeye başladım. 2. Ayını dolduracak hiçbir sorun yaşamadım aksine çok rahatlatıyor bağırsakları. Not, işlenmiş zeytinyağı olmasın mümkünse en organiğinden :) babam kendi köyümüzden getirmişti marketlerde satılanlardan bebel için kullanmıyoruz 😊🙋🏻♀️