Yarman Doktor bize size gerçeği söylicem 6 ay sürer demişti. Uzun ataklardı çünkü. Dediği gibi de oldu. Anlık sakinleşmeler olabiliyor arabayla gezdirmek, eşimle sırayla kucaktan indirmiyorduk çünkü buna gerçekten ihtiyacı oluyor. Çarşafla salladık bir zaman. Sonra hamak beşik aldık. Her gün bişeyler yapmaya çalışıyroduk çok şükür geçti.