Merhaba ben de 2,5 aylıkken meme reddi başladı her yolu denedim, ayakta gezerek zorla 4. aya kadar emzirebildim. Çok üzülerek sagıp vermeye başladım biberona da alışık degildi aç kalıyordu resmen zor oldu alışması ama 1 aydır sagarak veriyorum ben de. Çok özledim emzirmeyi gerçekten çok güzel bir duyguydu. Acaba bizimki de geri döner mi? Ben artık teklif de etmiyorum aç kalmasın yeterki doysun diye.