Admsmyrgktg Sizce 3,5 aylık bir bebek 4 saat emmeden durabilir mi? İşe başlıycam ama bunu düşünüyorum?
skabas Bbabba Admsmyrgktg benim bebeğim 1,5 aylık geceleri 4 saat uyuduğu oluyor emzirmek için uyandırmıyorum zaten kendi uyanmayınca emmiyor da eğer gün içinde duruyorsa durabilir yani emmeden ama çok sık emen bi bebekse sütünü sağıp bırakmayı dene canım nolur nolmaz
Mezecanavari Admsmyrgktg çok zor durması. Çünkü sadece besin değil su ihtiyacı için dahi üç saatte bir olmalı en az sütünüzü sağın . Dolapta üç gün kalabilir
ipekkizimm Admsmyrgktg uykuda duruyordu ama uyanikken biraz zor durur oyalamak lazim. Cok emen bebekleri 3 4 saat bekleyip oyle emzirin diyen dr. Tavsiyesi duydum demek ki bekleyebilir. Tabi denemek lazim
Bbabba Durabilir benim bebeğim 2 aylık doktor gelişimi iyi olduğu için uyandırıp emzirme dedi. Bazen 4-5 saat uyuduğu oluyor
Tatlimannem Admsmyrgktg Benim bebegim.de 3 buçuk aylik en fazla bir buçuk saat emmeden duruyor gunduz cnm
Aysukk Admsmyrgktg duramaz onun gıdasıda suyuda emmek. Agzı kurusa emmek ister acıksa emmek ister. Dursada yazık cocuga zulüm gb ne gerek var siz yokken mama versinler yada sagdıgımız sütlerden versinler
Admsmyrgktg Tatlimannem öğretmenim bnde izne ücretsiz izne çıkmayım dedim ama zor olursa bilemiyorum. Normalde 2-3 saate emziriyprum ben zaten
Admsmyrgktg sayrannannesi sür sağıp bırakmaya da korkuyorum açıkçası daha hiç öyle bişey yapmadım bozulur mu eder mi diye
Admsmyrgktg skabas sağıp bıraktığımda bozulursa bişey olursa diye çekiniyorum hiç öyle bişey yapmadık daha
sayrannannesi Admsmyrgktg özel poşetleri var sağ buz dolabına at tarih yazmayı unutma korkmana gerek yok çocuğun için hersey
Nidaabaserr Admsmyrgktg hiç korkmayın süt saklama poşetleri Var ondan alın.Oda ısısında 3 saat buzdolabında 3 gün buzlukta 3 ay kalabilir. Tarih yazmayı unutmayın ama