Alisa22 aaa ben hem de harfi harfine, biberon emzik kullanmamasina kadar😁😁
Ben de artık kesmek istiyorim sonra kıyamıyorum ama tüm arkadaşlarım zaman geçtikçe daha kötü olacağını söylüyor. Tecrübe edenlere gore 3 gün zorluk oluyomuş.
Çok konuştum dinledim ama benim hala cesaretim yok, başarabilirseniz bana da yazin✌