Gozdebelinay Kış geliyor ee evden cikamicaz arkadaslik kuralım bari yeni gideceğim bende biyer bilmiyorum happymom batman arkadaşlıkları nerelerdesinjz 😉
Meryeyp Gozdebelinay iki sene önce Siirtteydik hep geldik Batman’a çok severim güneydoğuyu batmanda Türkiye petrolleri tesisleri çok güzeldi birde göbekte çömçe restorant üç sene sonra tekrar oralardayız bakalım hayırlısı insallah Diyarbakır falan olur