Kızlar 13 günlük anneyim. Gögüs yaralarımdan dolayı emzirmeye ara verdim. Şuan bir sürü krem gögüs kalkanı gümüş kapak kullanıyorum inşallah bir an önce toparlarsa gögüslerm emzirmeye devam etmek istiyorum. Şuan sütümü sağarak veriyorum ama saklama koşulunu tam beceremedim sanırım. Sütü sağınca 3 saat oda sıcaklığında bekletebilirsiniz dediler öyle yapıyorum fazla sütü dolaba koyuyorum. Dolaptan çıkarınca hemen sıcak suda ılıtabilir miyim? Süt ekşir mi? Yoksa yarım saat önce çıkarıp dışarda biraz ılıyınca mı sıcak suyun içinde ılıtıcam? Çok zor oluyor gerçekten bebek bi an ağlıyor ben orda sütü ılıştırmaya calısıyorum falan. Daha pratik önerisi olan var mı ? Dün galiba bu yüzden sütümü ekşittim bebeğim tüm gün boyunca sarı sarı kustu bugün hala kusmaya devam ederse doktora gitmeyi düşünüyorum. Şu saklama koşulunu bana bi anlatır mısınız nolur? 😔