Balkizlarim bende tek kalan yürüme arkadaşı, dekoratif gece lambası, silikon önlük, 100lü top, ve 1 tane odası için beyaz çerçeve aldım. Yürüme arkadaşı fena değil, tabiii çok kaliteli değil ama ilgisini çekmeyi başardı. Yürüme olarak şimdilik kullanmasa bile önündeki oyuncaklar iş görür oyalar biraz. 100lü top aldım, havuzu vardı zaten yazdan kalma onun içine koydum, daha yeni yeni oturmaya başlıyoruz içinde biraz zaman geçirir oturmaya alışır belki. Gece lambası fena değil ama yıldızlar sticker keşke onlarda tahta olsaymış 😒, silikon mama önlüğünü daha deneyemedim, uyansında yemekte deneyeceğim.