Zeyha kusura bakma canım yanlış anlamışım bebeğime sadece d vitamini veriyorum 3 damla. Çay kaşığına damlatıp ağzına akıtıyorum o şekilde. Şişe cam olduğundan ağzına sıkıp veremiyorum akmasını bekleyene kadarda kızımın ağzını açık tutamıyorum ondan bu şekilde veriyorum