Haticedrn canım benim oğlum doğduğunda vardı ama aşırı dışarıdaydı. Zaten göbek çevresi küçük doğdu, bu yüzden diğer bebeklerinkinden daha fazla belli oluyodu. Şuan 3ay 24 günlük ve tamamen geçti. Hemde kendi kendine. Doktor sakın sarma dedi. Bende müdahale etmedim çok şükür düzeldi. İçin rahat olsun