TYE 2 bucuk aylık kızım son zamanlarda 4 5 gunde bir kaka yapıyor oda zeytın yagı verıyorum az yapıyo ve biraZ da kıvamlı yapıyo bunun bi cozumu var mı ? Kabızlık mı oluyo bu ?anne sutu ilr besleniyoruz
Aksumervenur TYE anne sütü ile beslenen bebeğin 10 güne kadar sıkıntı değil diye biliyorum. tabi siz yine de karnına ve popusuna zeytinyağı ile masaj yapın ve gaz damlasını ihmal etmeyin
TYE Aksumervenur evet öyleymiş ama işte içim hiç rahat etmıyo normlde gunde 2 3 kez kaka yaprdı şu 1 aydır malsef çook uzun sürüyor