Kızlar reflüsü olduğu için ve aylık kilo alımında ciddi dusus olduğu için AR mamaya geçtik birde anne sütünden sonra thickener yediriyorum. Normalde 1 veya 2 defa mama genellikle anne sütü ile besliyordum. Ama biraz toparlasin diye her öğün olarak 3 e çıkardım mamayı aralarda da bol bol emziriyorum( tabi birde bilenler varsa misal anne sütünü az emdi yine 25 cclik mi yapacağız _ thickeneri çünkü_ sagdigimjz 100 cc süre 25 ml diyorlardi) e hal böyle olunca kızımın kakası normalde 2 3 güne bir kere iken şimdi günde 3 e çıktık 😐😐😐 ha tamam güzel birsey ama bazen uykusundan uyaniyo sırf yapabilmek için… size 3. Mama vermeyi kesmeli miyim tecrübeli anneler