Ssaremm Esra1986 ayni dert bende de var ve hem muayneden kaciniyorum hem ameliyat derler die korkuyorum
canoglum_ Atlas2020 bende çok çekmiştim ağlıyordum hep daa ki üzüm suyu içene kadar ondan sonra çok rahatladım