Kizlar bebeğim bugün 5 . Ayına girdi 3 gündür ishal ve kusması var fışkır8rcasina kusuyor. Süt içtikten hemen 2 daka sonra resmen açık çeşme gibi 😔. Arada birde ateşi çıkıyor. Acaba dis mi yoksa üşütme falan mı bilmiyorum neden böyle oldu ki bı bilgi.verin nolur. NOT; herşeyi ağzına alıyor ısırmaya calisiyir diş kaşıyıcı da aldık