Nursel45 iyi geceler biz 72.günlük olduk doğduğundan beri gaz sorunu yaşıyorduk biogaia sayesinde düzeldi tavsiye ederim günde 5 damla dönüşümlü olarak sabah akşam ayarladım düzene giriyo merak etme emzirdiğimiz içinde anne sütü alan bebekler kabız olmuyo geçen gittim kontrolü vardı kalça usg için dr 1 hafta bile büyük tuvaletini yapmasa olabilir diye ama korkuyoruz nede olsa annelik duygusu bambaşka Yeter ki onlar iyi olsun şimdi emiştik uyuyo mışıl mışıl😄😄