elizinannesi-19 ekru olan LCW 3-6 ay diğeri 1-3 ay ikisini 170₺ vercem. Kışlık alcam kızıma. Bu yüzden satıyorum. İkisi de hiç kullanılmadı. Yıkadım ama giydirmedim.
Bikahve elizinannesi-19 çok küçükmüş canım giydiremeden küçülür bunlar ayaklı sevmiyorum bende hayırlı müşteriler 😊
Sarikuzumalp elizinannesi-19 büyük olsa hemen alırdım çook tatlıymış unisex bide ☺️ ayları çok küçük o yüzden satılmıyor bence yoksa direk alırdı herkes. Biliyorsun ki küçük aylar hemencik küçülüyor
elizinannesi-19 bitanem123 aslında kestirmeyi düşündüm ama modeli bozulur diye vazgeçmiştim 🙊🙊 teşekkür ederim 😊
bitanem123 elizinannesi-19 öle değil ccanım bu kundak tarzı olanlar varya onlardan ama iyiki kestirmemişsin böle cok güzeller bırde happy momda paylaş belki orda alıcı bulursun 😊
elizinannesi-19 Bikahve bende giydiremedim zaten 🤦🏼♀️ Küçüldüğünden değil kışın dışarı çıkmadığım için 😁 teşekkür ederim 😊
zeynepalp İkinci ürünün aynısından 2 tane sattım dolapta. Bu fiyata hayatta satamazsın yalnız onu söyleyim.
elizinannesi-19 6-9 ay. 50₺ Aylık resim için giydirdim bir daha giymedi. 3. Ayda giydirmiştim biraz büyük geldi ama oldu 😁
Melikeaknnn elizinannesi-19 yukarda annenjn dedigi givi bu fiyatlara hayatta satamazsin bendede bunun aynisi vardi 50 tlye alip 20 tlye sattim bu takimi burdan bi anneye hic giyilmesede ikinci el diye geciyor cunku magazadan almiyorsun malesef bilginiz olsun bu fiyatlara satilmaz
Gamzeaybarss elizinannesi-19 canm oğlum var ama bunun aynısını hediyelik 35 e aldım ben grisini 😂 çok diyorsun kar etmek istiyorsan düşür fiyatları
Eminos YagmurKoksal oglunuz 2 ayliksa digerini alin derim hemen kuculuyor onumuz kis bi beden buyuk aldiginizdan bisey olmaz buyun kis boyunca giyer boyle disarida tulum gibi giydirirsiniz ve cok rahat edersiniz
elizinannesi-19 Melikeaknnn fiyatlara çok takılmayın bence. Ben geçen sene bi mağazadan 70 küsür bi fiyata almıştım. Yani şimdiki fiyatlarını bilemem. 50 yazmışım ama 30 a veririm 35e veririm. İlla 50 den bir kuruş inmem diye yazmamışım.
elizinannesi-19 Buray747 fiyatlara neden bu kadar takıldınız anlamadım. Yazdığım fiyattan bir kuruş inmem diye not geçmemişim sonuçta. Bunlar sadece rakam. Konuşulur orta yol bulunur.