asya13 pusetle koyup emniyet kemerini hem pusetin hemde koltuğun takın da ben başka bişey demiyorum başıma geldiği için ilk bunları söyliyim emzirmek için de veya karnını doyurmak için kesinlikle durun her ihtimale karşı araba seyir halindeyken evladınız hep kemeri takılı olsun