Bestenurasya Arkadaşlar merhaba 1 ay 13 günlük bebeğim 2 gündür kakasını yapamıyor sürekli ıkınıyor ama sürekli gaz çıkarıyor 10 dk bir yani o kadar pırtlatıyor . Gazı öyle kötü kokuyor ki odayı havalandırmak zorunda falan kalıyorum. Anne sütü alıyor sebebi nedir başına gelen varmı.?
Bestenurasya [bilinmeyen] aslında herzaman yediğim şeyleri yiyorum. Sürekli gaz çıkıyor ama kaka yok ıkınıyor sürekli neyse inşallah düzelir