Ay ben baktım damlayınca dilimle bakıyodum tatlı su gibydi 40ın içinde emzirirken ikisindende akıyodu digerine bardak tuttum boza gitmesin diye sonra bebeğime içiriyodum tadına bakıyım dedim hafifte yuttum acı bi tadı var yutunca anladım yanlış bişry yapmamışımdır umarım kendi sütümü yutmakla 🤦♀️