Isilayz canim benim doktorum korse takarak ilk yürümeyi yaptırdi ve sonra ben bi cikrayim desdm esime soyledim hastanede bi çıkar oyle yürüyeyim dedim ay bi adim attim yok tak dedim geri ve o lkadar çok dua ettimki doktuma anlatamam hastaneden çıktım eve geldim temizlik yaptim kime söylediysem korseyle kaldırıp yürüttü diye helal olsun dedi kadın isini iyi biliyomus gercektende otle isinde mukemmel ve aşırı yogun bi doktor