ErvaKader Mrb arkadaşlar bebeğim 13aylik olmak üzere 1haftadr iştah yok uyku yok huzursuz disde geliyor herşeye ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım.kolik bebekti 4ayi bitene kadar anamı ağlattı kabus geti döndü galiba ne zaman biter eğer sendrom belirtisiyse…
Furug ErvaKader disler maalesef…ustler cikti ve rahatiz suan..yeterince ilgilenmezsem surekli pacalarimda geziyor hakli olarak🥰
ErvaKader Furug ön üst dişlerin yanındakiler 1ay oldu yeni bı tanesi deldi diğeri gergin hala.bnmkide pacalarimda bu aralar
ErvaKader Furug inşallah bir haftaya biter çok yoruluyorum hiç dinç degilim doğumdan sonra kendime gelemedim.
ErvaKader Gizgiiiz Allah sabır versin çok zor bi ablamiz var 12yasinda onunlami ugrasayim bebislemi sasrdim valla