Zeynepp108 Arkadaşım sezeryan doğum yaptı ve sprial taktırdı çok kötü ağrı yaşadığını söylüyor bende taktırmak istiyorum ama korku sardı içimi. Doktoru normal doğumla olsaydın bu kadar canın yanmayacaktı demiş🤦🏻♀️
Minikuzu Zeynepp108 ne alakası var ya benim canım aşırı tatlıdır öyle böyle değil ikinci bi çocuğu uzunca bi süre düşünmüyoruz ve mecbur kalıp korka korka gittim sadece spekulumu yerleştirince hissediyorsun sonrası sinek ısırığı gibi ve 3 dk sürüyor. Bende sezeryanlıyım
Zeynepp108 Minikuzu gaza gelmem lazım. Kızım 1 yaşına geldi daha gidemedim ama gitmem lazım her ay acabalarla geçirmekten sıkıldım. İkincisini düşünmüyorum 4-5 yıl
Buradem16 Hiç kimseyi dinleme herkesin ağrı eşiği farklı neden bu spiral taktırmayı bu kadar abartıyolar anlamıyorum.. hiç bir acı yok eğer stres yaparsan biraz acı olabilir..biz kadınız güçlüyüz herşeyi yaparız 👍😊