Masalmeva canım bebeklerin kafası vücuduna göre sıcak olur orda daha fazla sinir olduğu için bizimde sürekli başımız sıcaktı doktora sordum normal dedi bebekleede 37 buçuk ateş kabul ediliyo takip et yükselirse bi ağrı kesici ver düşmezse hastaneye git ateşinide vücudundan ölçmeye çalış kafa yanıltır. Corona olduğumda başımdan ateşimi ölçüm 36 boynumdan ölçtüm 40 derece çıktı hastanede yine 40 çıktı kafa seni yanıltabilir o yüzden