Kızlar 5 gündür bacaklarımda morluklar oluşmaya başladı. Dizimin altında koca koca morluklar dayak yemiş gibi. Bugün baktım dizimde oluşmaya başlamış. Sizin başınıza hiç böyle bir şey geldi mi? Doktora gidemiyorum şu an bebeğimle sıkıntı olur bu süreçte. Ailemden farklı şehirde yaşıyorum. Bırakma durumum yok. Bunu yaşayan var mı aranızda?