BUSEALYA daha çok yeni çünkü zamanla çoğalacak emin olun. Brnimde ilk 3 ay çok sorun olmuştu ama sonra sütüm arttı. Siz kafanızdan sütüm yok gelmiyoru silip atın öyle düşünürseniz asla sütünüz çoğalmaz bebeğinde memeyi almaz. Sürekli sütüm bol bol ona yetiyor diye düşünün bu gerçekten önrmli❤️Sağ bardakla veR yetmediğinde mama yap yine bardakla ya da kaşıkla ver. Az az ver zorlasın onu. Ama o emmiyor diye sağmazsanız sütünüz asla çoğalmaz bol bol sağın💜