Benim saçlarımda işlemden sonra yandı asla tarayamıyordum öle berbattı ki bi sinirle kısacık yaptırdım saçımı ama asla kısa kulanamıyorum aşırı bi şekilde döküluyordu avuç avuç hiç abartmıyorum sürekli bağlıyordum spergro diye saç kremi aldım öle bişi yok resmen saç diplerime sürdüm haftada 2 kez düzenli şekilde saçlarım yumşacık oldu hemde saç dökülmem çok minimum seviye düştü kendim bile şok oldum kesinlikle tavsiye ederim hemen biten bi üründe değil zaten 1 aydır kulanıyorum yarısına bile gelemedim daha tavsiye ederim