Burcumelis12 MR zararlı değil, röntgen zararlı. Hem narkoz değil sadece sedasyonla 15 dk lığına uyutuluyor. Dr istediyse hem araştırma hastanesinde ciddiye almanızı öneririm, çünkü parmak ucunda yürüme bazen beyinde ciddi şeylerden de olabiliyor. Sizi korkutmak istemem ama Doktotun dediğine uymanızı tavsiye ederim