İyi geceler hanımlar, ikizlerim 11 haftalık oldular bugün ve hesaplanmış yaşları ise 3 haftalık. Şimdi sorum şu olucaktı, 2:30 saatte bir besliyoruz bebişleri bir öğün süt, bir öğün mama olucak şekilde, gece beslenmesinde bebekleri uyandırmalı mıyım yoksa uyanmalarını mı beklemeliyim? Fikirlerinizi ve deneyimlerinizi paylaşırsanız çok müteşekkir olurum ❤