Merhabalar kizlar
Bugün oğlumun 1 yaş kontrolune gittik. Suan 13 aylik. 14 aylik olmak uzere. Kan sayimi ve d vitaminine bakdi. D vitamini iyi cikti doktorumuz elindeki bitene kadar kullan birak dedi. Kan değerimiz 12 cikti. Ama ferritin 14 cikti. normal referans araliklari 4 ile 75 arasi yaziyor
Aslında normal gibi gorunuyor ama dr sen genede nutrigen ferromixin şase al 3 ay kullan birak dedi. Ben aldim fakat kabizlik yapar mi? Yada neyle verebilirim? Yardimci olursaniz sevinirim.