MugeAtlas Sarem0 ilk 2 ay meme mama gittim. avent kullanıyorum ben meme reddi hiç yaşamadım. 4 buçuk aylık oldu, doktorumda artık meme reddi yaşamazsın dedi. Az akıllı tek delikli ben çok memnunum
Sarem0 annesinin_kizi eds katater ile bebegi memede tutarak mama yedirme yöntemi. Benimde ilk bebegim mamajo sayesinde meneden koptu😦
annesinin_kizi Sarem0 bende kızıma mamajoo verdim beni almamaya başladı şuan sadece mama gidiyoruz Ama sütüm de yoktu zaten biberona bu kadar alışmada beni de emseydş artardı belki
0503 Sarem0 Yumuşak küt uçluAlıştırma bardağı ile ver canım emzirme danışmanı ndan yardım aldım kızım asla meme emmiyordu alıştırma bardağı na geçince çık şükür biraz biraz almaya başladı 2 aylıkken red başladı şuan 7 aya grdik